Ont som fan

Har hur ont som helst i min vader, det är nog sedan Wiispelet igår. Tränade i princip bara vader i 45min.
Men vi gick idag, och det blev två varv idag. Regnade lite och ingen vara egentligen riktigt taggade idag.
Men vi gjorde det iallafall, det är huvudsaken. Man kunde ha legat i soffan och slappat men vi gick ut.

Var hemma hos Sara idag, regnade på mig hela vägen dit. Men blev inte så blöt. Hennes lägenhet var jätte liten men otroligt mysig. Hon bjöd på otroligt goda cupcakes. Fyllda med blåbär !

Åkte hem och lagade mat, handlade på Ica. Köpte en parfym, Darling av Kylie Minogue. Sara visade den åt mig, den är lite billigare och doftar jättegott. Har inte råd med några dyrare och varit utan parfym i några månader nu.

Imorgon ska jag åka till Blomsterlandet och handla lite, inte åt mig själv.
På kvällen ska vi till Siv och käka mat, kika på grey´s om vi är kvar. Jocke brukar alltid vilja hem och kolla på fotboll.
Har nyss kollat klart på Desperate Housewife´s och Christine, så nu ska jag duscha..
Snuskiga jag, varit ute och blivit varm och kollade på tv innan jag duschade. Men satt på golvet så jag inte skulle snuska ner soffan iallafall.

See you!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hallo där!

Jag var faktiskt väldigt taggad! Försökte hålla upp humöret PÅ en viss person som gnällde hela tiden.

Eller??

2009-11-18 @ 09:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0