Smått&Gott


Hugo Hugo Hugo, underbar!♥
Två bilder jag tog, när jag hade min mysiga eftermiddag med Lisa.



Lite av bakverken, dumlemuffinsen blev för hårda av dumleglasyren..
Kokostopparna blev kokosplättar men ändå goda.
Sen Tuppkakan, perfekt som alltid.



Nyss lackat bänkskivan igen ..
Så otroligt trött på den där, plus att den är flammig.
Så fort man får ett råd, så åker den ut och laminat in.
Ska småstäda lite imorgon, skriva upp allt som kommer hända nu innan jul på tavlan, så man håller koll på allt.
Sen klockan två ska jag träffa Sara, har köpt tre små ljusstakar åt henne.
I färgerna ljusgrön,rost och mörk orange.
Köpte likadana åt mig fast i lila till vardagsrummet. Passar perfekt!

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0