Springtur

Nyss kommit hem från springtur.. Kämpade på bra tycker jag, ville bara ta ett varv men tog två iallafall..
Idag har jag varit och shoppat med Mikaela, både på Ikea, Chili och Nisses.
Jag köpte två små skålar till glöggsetet och vita blockljus.
Mikaela köpte massa godisskålar till sitt bröllop :)

Hittade julklapp på Chili till alla katterna, Jocke och jag ska åka och köpa det imorgon.
Och tro mig, det kryper i hela mig.. Jag vill börja julpynta, men ska hålla mig..
Ska nog iallfall ta upp alla julgrejer från källaren så jag kan kika vad jag har för skoj.

Imorgon ska jag hem till Farmor och Farfar, Farmor har inga assistenter imorgon så hon ville att jag ska hjälpa till lite ..
Men först ska jag följa med mamma och köpa julpapper till jobbet och skjusa dit henne.

På kvällen ska jag på.. *Host* ...... "vuxen"party. Typ som Partylite men ändå inte.. Haha , vet inte om mina kusiner läser detta .. Så ska inte skriva så invecklat. Ni kan nog lista ut det själva. Massa tjejer dricker vin och tittar på rosa kaniner?! ... Får se hur det blir, aldrig varit på sådant.


                                                                        

Lördag jobbar jag, kvällen ska jag bara s l a p p a med Joakim♥

Söndag kommer Micke och Titti förbi och fikar, det blir en härlig helg!

Nu ska jag kolla klart på Comedy Fightclub.
Men måste bara lägga in en bild som jag fick upp när jag letade på kaninen.


                                                                      HA-HA!!
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0