Tröttast vinner?

Hur trött som helst idag, kom knappt upp ur sängen..
Var det för jag jag gick och la mig sent, med lite vin i kroppen kanske..
Sovit dåligt? Sid har ju trots allt legat och sovit ovanpå mitt huvud.
jaja , får jobba några timmar nu sen hem och sova.
Ska bara ta det lugnt kväll, tänker inte röra en fena.

Party´t igår då, intressant.. Annolunda..Konstigt på alla sett och vis.
Och för er som undrar, ärligt svar. Nej jag köpte ingenting :)

På dagen var jag ju och hjälpte Farmor och Farfar.Vi är ute och åt och shoppade på Åsby. Eller jag hittade ingenting men Farmor köpte kuddar till vardagsrummet.

Imorgon kommer Jocke´s pappa Micke och sambo Titti förbi och ska fika lite. Ska nog faktiskt baka själv tror jag, om jag lyckas vill säga.. Haha ! Får se vad jag hittar på.

Nej, nu ska jag öppna butiken ..
Ses ikväll kanske !

Min klassiska trött bild, detta är jag ikväll.  Eller jag alltid? Haha ! :)

Mystofflor och en varm kopp te, liggandes i soffan och halvsover. H ä r l i g t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0