ÄNTLIGEN!

Äntligen tar det fart i lokalen, har kunnat sanera en hel del. Men det var så spyan satt i halsen. Otroligt skitigt och äckligt.
Toastolen och jag var inte överens heller.
Det är 2 cm glet runt listerna av damm och skit.
Överallt, usch usch usch!

Golvet blir iallafall jätte fint, har två riktigt härliga typer som jag får umgås med medans jag städar.(Golvläggarna) Perfekt humor för min del ! :) Gör det hela lite roligare !
Imorgon ska jag börja måla i skåpen och städa golven lite granna.
Kommer bli smutsigt med allt damm efter vi har spacklat och slipat men det blir lite renare iallafall.
Sen ska jag försöka få bort klistret på fönsterna efter filmen.

Och vi tackar Joakim väldigt mkt som fixade en glas skiva efter våra mått, otroligt bra pris!
TACK hjärtat!
Jag gav förslaget att eftersom vi inte ha nå kakel i köket och det är så avancerat att sätta upp det. Så tar vi en glas skiva och sätter någon tuff tapet bakom. Så kan man byta när man känner för de. Och den idén gick hem hos "tanterna" ;)


Typ såhär, blir härligt glansigt med. Fast vi ska nog ha något mönster som matchar med Lime och vit.



Nej, nu ska jag till Runes och Bauhaus. :)

See you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0