Frusterad&trött.

Hej hej allihopa.

Bättre sent än aldrig eller? ;)
Såhär ligger det till, mitt internet har varit off den senaste 1½ veckan. SUCK&PUST!
Har jobbat som en tok med flytten av butiken så har inte orkar att åka hem till någon och bloggat heller.
Bara lördag-söndag blev det 26timmar arbete.
Jobbade som tusan allihopa, vid 21 så gick vi ut och käkade sen kastade i oss kaffe och på det igen.
Ibland kändes det inte som om vi skulle hinna få allt klart men det gick. Men hela söndagen gick åt också.
Och premiärdagen kunde inte bli så mkt bättre. Önskar jag kunde berätta allt men tyvärr ;)
Men kanon kanon kanon blev det och mkt nöjda kunder. Allt gick som på räls.
Men man känner hur trött man börjar bli nu, och mitt på allt så är jag sjuk (vrålförskyld) och har en kattunge som vägrar låta mig sova. Tack för det Sid.

Har massa bilder att lägga upp om det nya fina butiken som vi STORMTRIVS i.
Så jäkla fin, underbart!
Och vet ni vad det bästa är?
VI SER UT!! :D

Men det blir inte idag, skulle bara lägga in ett inlägg medans jag är här hos mamma och skickar över lite till Lars. Så ni vet att jag lever.
Ska försöka få igång nätet, om inte så åker jag hit igen för nu jobbar jag vanliga heldagar och inte nattskift ;)

.. ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0