irreterande.

Beställde ett par jeans på internet för ett tag sen..
Såg inte alls ut som på internet och storleken var väl för ett barn i 5:an.
Skickade tillbaka dom för nästan 1½ vecka sen. Fortfarande inte fått några pengar tillbaka, men fått en faktura till på frakt??
Redan betalat frakt och betalat frakten tillbaka?
Suck..

Försöker få tag på dom, men det är hopplöst.
Har jag blivit lurad?
Ska hålla mig till Ellos, dom är bäst på returer. (Blir sällan men ändå)

Vaknade tyvärr tidigt idag, ont i ryggen. Trodde jag skulle få sova ut, men icke.

Ska nog äta lite snart, börjar bli lite hungrig.. Kanske lunch på en gång, MUMS.

Jobbar 11-19 imorgon som sagt, på kvällen kanske Anton skulle komma förbi. Lördag ska jag hälsa på Ormen sen kommer Ankan och Crisse. Ska käka lite och så. Söndag är det släktlunch på Real. Blir nog bra :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Varifrån var det du beställde jeansen? tänkte så man inte beställer själv därifrån:P

2009-09-13 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0