måla måla måla måla

Igår målade vi en hel del eller jag maskerade. Åkte hem och käkade middag med Farmor.
Pia och Bettan målade lagret, sen tillbaka och hjälpte till med resten.
Lite tilltugg och vin gjorde susen. Riktigt mysig kväll.
(Bilder kommer ikväll, LOVAR)

Det blir otroligt fint, stor skillnad redan nu. Janne och Urban var och köpte kök idag, det blir svarta högblanka.
Åh, det kommer blir grymt.
ÅNGRAR jätte mkt att jag inte tog före och efter bilder.
Men inget att göra åt nu.. SUCK !

Idaghar jag inte gjort så jätte mkt, målade på en omgång till med grönt. Fin slipade med den vita och gråa färgen.
Gjorde " Speciel edition - Jossan " i köket.
Och imorgon ska jag bara lata mig, hela dagen.
Jobbar 11-19 fredag så vill vila upp ryggen och nacken lite nu.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0