Uppe med tuppen

Det är inte ofta jag är uppe såhär tidigt, duktigt!
Tillochmed lite pigg,de är inte heller ofta.
Tröttaste människan i världen. (På alla vis ;) )

Ska iväg till Ica Maxi och köpa städgrejer sen ska jag bege mig till nya lokalen och sanera den.
Räknar med att det tar nästan hela dagen. Det var mkt skit.
Får se om man får bort all hårfärg i skåpen, m
an kan ju hoppas iallafall.

Sid har äntligen börjat sova på nätterna, tackar för de !
Kanske därför man är pigg, får sova hela natten? Hm..

Fler bilder på dom kommer ..

Ut och träna i spåret idag igen då, får se om man har fått lite bättre kondis. Den är ju fruktansvärt dåligt och på toppen av det så har man ansträningsastma.

Nu ska jag dricka mitt te och glo lite på Just shoot me innan mamma kommer och hämtar upp mig.

Hör av mig sen om jag överlevde saneringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0