MOUNIS !!!!!

MOUNIS.COM

Sämsta någonsin ..
Mitt kundnummer finns inte, min order finns inte, mina användaruppgifter finns inte. Har fått en fejk faktura som jag ringde och kollade upp med deras bank, den finns inte. Mina jeans som jag skickade tillbaka för 2 veckor sen finns inte. Så inga pengar kan jag få tillbaka.
Skrek tillochmed på idioten som sa att hon suttit vid deras telefon hela dagarna. Konstigt eftersom jag ringt varje dag på deras öppetider men ingen svarat utan en telefonsvarare och mina fem mail har konstig nog inte kommit fram???

Jahapp, 380kr åt skogen för ingenting. Aldrig mera postorder förutom Ellos som är b ä s t!


så grymt irreterad just nu.. För jag slängde kvittot att jag skickat iväg jeansen. Hittar det ingenstans så kan inte göra något.



Idag då, gör ingeting.. Bara slappar, rätt tråkigt .. För tappar orken för allt, tänkte städa men det "orkar" jag inte.. Får göra det imorgon, för onsdag ska jag nog börja städa i lokalen. Blir kul..
Sen 25-28 får man jobba som en tok, flytta hela butiken. Men det blir hur kul som helst.
Tyvärr så missar jag jag både Hugo´s 1års kalas och Fredda´s 27 års kalas. Men det kommer fler gånger, det gör de ju tyvärr inte att flytta butiken och ju fler vi är desto mer hinner vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0