3 dagar sen ..

Inget bloggande på tre dagar.. Haft haft fullt upp, sålt lägenheten, skrivit på papper. Fått reda på att vi flyttar på 16 DAGAR!!!!! Jobbar på dagarna och packar på kvällarna.
Ska iväg och köpa mer kartonger idag, packtejp och spritpennor.
Rensat massor och blir mera. Ikväll ska vi ta tag i förrådet. Måste fixa så vi kan ställa in kartonger där. Så vi slipper få dom sönderbitna av Ellis.
Ska även förbi Runes idag. Måste välja en fondtapet till vardagsrummet eftersom Mäklaren "råkade" spilla stearin över väggen. Men den nya som ska flytta in vill inte välja så vi ska göra det. Han tyckte att vi hade så bra smak så han litar på oss. Hehe :)

Samlat ihop alla ljuslyktor jag har, strax över 80st. Så Jocke och jag har sagt att vi ska kasta några .. Haha! :)
Imorgon blir en bra dag, börjar 06.30 till 13.30 så hem direkt och packa och även tvätta.
MKT att tvätt, för har tänkt att jag ska tvätta alla gardiner,plädar och kuddfodral också innan vi packar ner. Fast dom får vänta någon vecka. Först blir det alla kläder som vi ligger lite efter med.
Ska försöka hinna att blogga varje dag, iallafall ett inlägg. Nu ska jag till Bauhaus.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Jossan det var kul att ni fick lägenheten såld så nu förstår jag att du har fullt upp att packa ock bära ner allt för dom hemska trapper så lycka till kram mormor

2010-04-27 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0