Fest och bad!

Halloj!

Vi börjar med lite bilder från festen igår..


Kö till den fantastiskt goda buffén!!



Långbord :)



Anton, är kvällens bartender. Om jag inte minns fel så var det 10kr för en öl.
15kr för en cola och 35kr för en Rosa pantern så det var inte många som handlade.
Det var ju gratis bar i rummet brevid!



Mormor och Moster! ♥

 



Mormor och Morfar, vi firade deras 50års i bröllopsdag! ♥
Dom fick en resa till GBG med hotell och middag. Biljetter till Ugglas revy! :)




Systeryster!  Mamma och Titti ♥

 



Tre söta flickor, världens bästa Elin och Julia !

Crisse och Niklas!

Fler bilder från festen finns och ska ta och lägga in dom.. Men vi går vidare till badet nu, för ska snart fika med tårta! :)

 

Crisse leker baywatch!

Jag kastar mig ner i vattnet!



Och upp i all panik!!



Jocke tycker det var så varmt att han kunde stanna och leka med isen..



Mammas min säger väl kanske allt?!



Elin och Julia kastar sig vilt i vattnet!

Fler bilder kommer!!


Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS JOSSAN på födelsedagen! Ha en underbar dag!

Conny och Gunilla hälsar!

Albin skickar också en grattis hälsning.

Mamma sitter med Albin i knät...och önskar er lycka till med flytten.

2010-04-10 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0