05.52

Inte alls trött idag, kan vara dubbel shoten av Mivo flex igår.
Jag har ju totalt glömt bort att berätta. Mormor jag har hittat en sak som jag har för mig, du sa att du hade letat efter. Ska skicka den på torsdag när jag är på stan så den borde vara hos dig på måndag.
Spännande ;)

Ska alldeles strax åka, har Peters bil idag. Han skulle ha firma bil och jobba här i stan på morgonen och han tyckte jag skulle ta hans bil då. Tar ungefär 35min till jobbet beroende på köer och så.

Ikväll ska jag hem och städa,tvätta. Måste göras, inte bra att skjuta upp saker. För då sitter man där med sitt glas vin på fredagen och laddar för att dammsuga. Det är inge vidare faktiskt.

Ses ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0