buenos días!

Hallå Hallå!

..Ska alldeles strax diska, men känner mig lite seg.
Men måste göra det ikväll. Hatar dom små flugorna som kommer snabbt som blixten annars.
Ska på morgonjogg imorgon också. Och vet ju inte när Warpmans kommer och fixar diskmaskinen och kranen. Tisdag eller Onsdag sa dom. TOPPEN, kan man säga en dag??.. Så får hålla mig i närheten.
Ska få telefonnummret till en Elgubbe också så vi får den inkopplad också.

Sen är det bara tvättmaskinen och torktumlaren kvar och det ska snälla Lasse fixa när han får tid :)
Skönt att slippa diska och skönt att slippa ha tvättmaskinen och torktumlaren i vardagsrummet..

Onsdag blir det storshopping på Ica, fattas en hel del ska jag säga er. Vi sjunger på sista versen i frysen nu. Men det är skönt att få den lite utrensad.
Torsdag ska jag hem till Farmor och hjälpa henne att storstäda. Tjäna lite extra pengar. Kommer behövas nu för ska inhandla nya skor 2-3par. Skulle gjort det för länge sen, skäms när man jobbar på Hälsokraft i trasiga dojor och kommer skämmas ännu mera om jag måste stå med dom i en liten exlusiv klädbutik.
Kommer nog även få shoppa lite av deras kläder att jobba i. Sen ska jag köpa lite maskeradgrejer till Kick off´en i september. Jag ska vara Amy Winehouse.. Hm , det är ju kändistema så.
Sen ska jag även köpa en Icurl, så det blir lättare att locka håret för min locktång att dött för länge sedan.
Men allt löser sig. Idag fick vi lägga lite önskemål också. Så jag önskade att få jobba jämna helger för att kunna behålla mina ojämna på Hälsokraft.

Nu ska jag ta tag i disken, suck och pust!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0