..det kom tillbaka !

Förra helgen när vi var i Kolmården, första dagen jag vaknar när jag är ledig small det till i nacken. Sen var det kört i två dagar.
Imorse när jag skulle gå upp, kom jag inte upp. JÄVLAR (ursäkta språket) va ont det gör !! ...
Kan inte böja fram,bak eller åt sidorna. Känns som något trycker ner nacken så jag går som en ostbåge.
Men bäst att hoppa i duschen snart, ska iväg till Hälsokraft.

Ikväll kommer Jenny och Nille hit, vi ska ha en liten minikräft skiva!
Det blir egengjorda hamburgare, paj, kräftor, tapanade - också egengjord. Vitlöksost,brieost,grönmögel ost, kex, baguette .. Mums! :)

Så vill gärna boka om min middag som du bjöd på igår, Mamma :D


Och vet ni va?

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR IDAG ÄR DET BRORSANS FÖDELSEDAG!!
♥ HURRA HURRA HURRA! ♥

VÄRLDENS BÄSTA BROR!! :D

(Inte för jag har så många att välja på, haha ;)  )



Clownen och Bond, James Bond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0