Go´kväll!

Denna vecka blir det lite shopping, måste ha lite skor och nytt puder.
Jocke ska ha lite kläder och sen blir det lite lister och en dörr till.

Har beställt en poncho,scarv och en halsduk. Sen lite enkla örhängen. 12pack för typ 29kr. Allt från HM.
Men måste som sagt ha lute nya fräscha skor. Ett par pumps, ett par svarta jag valt ut. Sen har jag hittat en par vanliga tyg skor från Fred Perry.

Imorgon skulle jag varit ledig, men ska jobba några timmar på Hälsokraft .. Sen ska Jocke och jag iväg till Beijers bygg och kika lite. Dom har inte riktigt dom måtten vi behöver på listerna, på Bauhaus.

Nu ska jag koka lite te och mysa i soffan till "How i meet your mother" och "2½ män".

Sov gott mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0