Go´kväll!

Trött och så ************** ont i nacken. Nå så fruktansvärt!
Kanske kan lura på mig lite massage utav Joakim.

Jobbade 9-15 idag, spöregnade när jag gick till bussen imorse. Suck...
Fick varorna idag iallafall, det var på tiden! Men förmiddagen gick saktare än vad den brukar.
Imorgon är jag ledig men jobbar fredag och lördag.

Var i Skultuna idag och shoppade lite, inte till mig. Eller jo faktiskt, kom på att jag "ljög" för Micke&Titti när jag var där idag. Hittade ju faktiskt en skål som jag varit ute efter. Har haft den i lila tidigare och när jag ville ha en rosa till hallen så var den slut på Chili men fanns i skultuna för 39kr.
Så nu står den där helt underbar fin i hallen.

Jocke och jag hade problem att hitta några fina gardiner som vi tycker om till vardagsrummet. Vill ju ha något som vi både kan ha nu när det är så rosa (tyvärr) och som vi kan ha när vi har renoverat där. Och nu har vi hittat dom, perfekta och släpper igenom mkt ljus.

Tror dom blir riktigt bra ! :)


Har målat den bruna träplankan i köket, mellan skåpen och kakelt i köket är det en stor brun planka. Den har jag målat vit nu. Blev lite bättre iallafall.

nej, vet ni va.. Jag måste lägga mig på spikmattan ett tag. Annars kommer inte jag ta mig upp ur sängen imorgon.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0