Go morgon !

Min förskylning vill aldrig ge sig, börjar bli extremt trött på detta nu. Suck & Pust!
Ska alldeles snart öppna butiken .. Får se om de är några morgonpigga.
Frisören var det iallafall, han var här innan mig. Håller på att fixa ett helt gäng, tror det är bröllop.

Det är fruktansvärt varmt och kvavt här inne, svettas som en gris. Får dricka mkt men ändå inte för mkt. Vill inte behöva stänga igen för att gå på toa.

Ikväll kommer Micke och Titti som sagt, hade bara glömt en enda sak när jag var och handlade så kära Jocke får åka till Ica idag.
När jag kommer hem är det lite städning som gäller antar jag, sen börja med maten.

Ska se om Peter tänker svara på messet idag också, skickade till han igår angående måndag. Om han ska hämta mig eller om jag ska ta mig till han osv.
Annars får jag cykla till Enköping.. :)


Glöm inte rösta, har två tråkiga t-shirts. Båda under Josefine Göransson.
Ni ser dom här nedanför.
Adressen: www.rekorderlig.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0