Halloj! ...

Halloj! Sitter ute i den jädrans kyla medans Fisen och Tussan skuttar runt här i väntan på mamma och pappa.. Fisen bajsade nyss på gräsmattan om något är intresserad utan det. Tog fram mina skyddsskor som jag kom på att jag hade. Alltid skönt att ha sina egna. Gjorde rent dom sen ska jag impregnera (stavas det så?) dom. Får se när peter ringer idag då. Måste veta när vi åker m.m.. Försökte lägga upp bilder igår men har inte riktigt lyckas än. Det kommer! Hörde även rykten att de blir stuga hyrd med min familj plus idioterna i fredriksdal ;) 10-12sept om jag inte hörde helt fel. Fiske och äta kräftor är det som gäller! Blir nog riktigt mysigt! :) vi hörs senare,lite drygt att Blogga från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0