Hej hallå hå !

Lite halvseg, har fortfarande ont i nacken.. Svårt att sova inatt. Gick liksom inte att hitta något bra sätta att sova på.
Nille och Jenny var här igår kväll.. Det var väldigt mysigt. Blev inte så livat eller sent. Nille blev trött och Jenny är ju med barn..  :)
Ska snart iväg till Bettan en stund sen ska Mamma och jag ut och gå på Björnön.
Måste diska lite innan dess, blev en del efter igår. Snart kanske jag får min diskmaskin inkopplad. Ska ringa Warpmans imorgon och beställa tid. Tror tillochmed att dom ska få koppla in kranen.
Tvättmaskinen och torktumlaren kommer antagligen att kopplas in i helgen.

Snart får vi nya dörrar också. Det kommer bli perfekt. Både till lägenheten och till förrådet.
Ska ta tag i förrådet innan dess också. Inte riktigt så bra ordning där.
Och får vi ordning där kan vi få ordning i extra rummet också.

Torsdag ska jag hem till Farmor och hjälpa henne och städa hela huset. Fast vill nog städa själv. Ska säga till henne och sola på altanen eller något. Ett rum i taget, de är nog inte storstädat på ett bra tag.
Efter det ska vi hem till Brorsan och fira honom. Han fyllde år igår ju.

Nu tar batteriet slut, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0