Hej Hej Hallå!

Äntligen lyckades jag komma in på bloggen.
Det har varit någon slags error så det har varit svårt att logga in, eller snarare har inte alls lyckats.
Men nu så !

Sista timmarna att rösta på min på Rekorderlig. Idag har varit en riktigt pärs. Dom två andra som ligger i topp har dragit om mig sen åkt tillbaka och så har det hållt på hela dagen. Puh! ..
Så kan ni rösta ner dom och upp mig :D

Jocke och jag har köpt massor av lister, en till dörr, fönsterbräda och elementskydd.
Fått våran tvättmaskin och torktumlare inkopplade, Tack Lasse!  ♥
Men ingen har kommit och fixat våran balkong eller kopplat in diskmaskinen så jag har kontaktat styrelsen idag.
Sen skulle vi ju även få reda på när dom kommer imorgon och sätter in våran nya dörr. Men det har vi inte heller fått reda på. Men skulle ju komma tider i god tid, nu är det Måndag kväll och dom kommer imorgon. Hm..

Ni får mer uppdatering imorgon, ska städa sen väntar på ett samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0