Ingen balkong längre..

Nu har vi burit in alla möbler, blommorna är hos Mamma igen och inge mer grillning..
Får se hur lång tid det tar tills vi får tillbaka den, denna gång.
Dom ska slipa golvet, försöka fästa den bättre i sidorna och bygga tak över den.
Till våren ska vi sätta upp ny träpanel på ena sidan och kanske i taket. Måla hela balkongen vit och lägga trall.
Antagligen glasa in den då också.

Imorgon klockan 05.50 åker jag bort till Peter.. Vettetusan hur jag kommer ta mig upp.. Ingen morgonmänniska och kommer aldrig vara.
Får förbereda allt så det är klart innan jag går och lägger mig, annars kommer detta aldrig att funka.
Lite nervös också, men inte så mkt som jag trodde jag skulle vara.

Det blev ingen stuga i september, allt för fullbokat flera månader framöver. Tråkigt ..
Vi ska iallafall åka och fiska med Siv och Lasse någon gång, fast vi ska tälta då.

Nu ska jag ta en dusch, sen är det någon B film på tv som vi ska kika på.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0