Löjlig, fjantig, konstig?

Är det jag kanske?...
Saneringsjobb är liksom inte Jossan. Men ska stå ut så länge jag får vara där.
Söker allt möjligt under tiden. Får väl vara glad att jag har något under en stund iallafall. Men tiden går fort, snart är det september. Sen vinter, sen HÄLSOKRAFT!

Ja, jag är fjantig och kräsen med jobb. Tycker inte om att ha ont när jag jobbar. Men som sagt, jag ska stå ut ni behöver inte oroa er.

Kolmården uppdateringar kommer under veckan, ska hämta bilder hos Micke och Titti i veckan.
Men det var fantastiskt roligt, har sån ångest att vara hemma att jag vill lägga mig under täcket och gråta stora krokodiltårar. Det var skönt att komma bort, men alldeles för kort.


Ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0