Måndag-Tisdag

Jobbat dom första två dagarna på saneringbolaget.
Inget ska skulle välja själv att göra men kommer absolut göra det så länge jag får. (minst två veckor)
Kommer absolut inte sluta självmant som vissa bara antar. Känns ledsamt.

Arbetskamraterna är bra och jag lär mig snabbt. Men mkt att lära. Mkt att notera hela tiden och hålla koll på. Mkt bollar i luften, typ 15.

Första dagen då.. Sov först och främst ca 2.5 timme den natten. Tittade på klockan sista gången halv tre och gick upp fem.
Dagen började lätt med att göra rent en liten hundshop inne på ett hunddagis från glaskross och glaspulver. Sanera koppel m.m ... Sen kom regnet ! Sög vatten från 13-21 på kvällen... Helt slut, skulle ha slutat 16 egentligen.
Hem, fick knappt i mig mat. Dusch snabbt sen slocknade jag.

Hinner inte mer än blunda så är det tisdag. Upp vid fem och iväg till Peter. Samåker han och jag.
Skriver i massa papper från gårdagen först.. Sen iväg själv till en källare och kopplar in två avfuktare. Har aldrig gjort det och har aldrig varit i Enköping. Typ kört igenom det på E18 på väg till Stockholm.
Dom berättar hastigt vad jag ska göra sen iväg. Hittade som tur var rätt gata och lyckades koppla in dom. Iallafall vad jag tror ..
Senare iväg till en brandskada och börja sanera element i typ åtta timmar. Blir där imorgon med och kan även tänka mig att vi ska vara där torsdag.

Har faktiskt inte hunnit äta en så ska ta och göra det nu.
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0