nervös? ångest? dåligt självförtroende?

Tror boven är dåligt självförtroende när det gäller jobb.
Rädd att jag ska misslyckas fast jag kommer säker lyckas galant.
Men alla är väl nervös innan när det är något man aldrig gjort förut.

Micke,Titti,Siv,Lasse och Anton har varit här och fikat. Och när vi satt på balkongen kom det en luftballong, vi tyckte den var lite högt uppe. Inte så konstigt varför, det var ca 10 fallskärmshoppare som flög ut ur den. Coolt ! :)
Jocke har kommit en liten bit på foderna runt dörrarna. Hjärtat är uppsatt på toadörren också.
Spetsgardinerna kom idag och blev ursnygga i vardagsrummet. Och kommer nog vara ännu snyggare när vi renoverat här inne.

Imorgon ska jag hinna mkt, puh! Åka och ge katterna mat hos mamma och pappa. Handla inför lördag och göra köttbullar sen till jobbet klockan ett. Får se hur mkt jag hinner.. Tveksamt med allt.

Jocke´s pappa ska använda upp sitt "presentkort" på JockealaJossan resturangen han fick i födelsedagspresent.
Menyn har ni sett förr men här kommer den igen.



Förrätt

Chiligratinerad hummer.

Mousserat vin.

Huvudrätt

Grillad ryggbiff som serveras med
klyftpotatis och rostade rotfrukter
samt örtsås.

Cider,öl eller vin.
 
Efterrätt

Bärsallad (marinerade bär) med syrlig sås.


Kaffe,likör eller whisky



Nu ska jag ta och bädda rent sen sova.

Godnatt, sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0