Nyduschad men helt svettig.

Har hållt på hela morgonen, dammsugit igen och diskat.
Har lagat två lasange som ni såg nedanför.
Städat,tvättat och fixat. Nu sitter jag ner för första gången, tar en kopp te i värmen.
ÄNTLIGEN lite sol ! :)
Sara kommer snart och vi ska ta en tripp till Åsby och fika. Min frukost, hehe ! :)
Sista gången innan hon flyttar till Falun.

Ikväll kommer Siv förbi en sväng, innan dess tänkte jag göra köttbullarna. Jocke ska fortsätta med listerna, han är så duktig!..
Han skulle egengtligen jobbat över, men Sid måste få lite ro. Tapeterna som sticker ut lite där dörrfoder ska sista skriker tydligen åt honom: LEK MED OSS. Så innan vi måste tapetsera om är det dags att få upp dessa snarast.

Nästa helg är det Kolmården, ÄNTLIGEN !! Jocke och jag åker nog redan Torsdag kväll. Men inget bestämt ännu.
Såg massor av spännande saker vi måste göra där. Sen pratade Titti och Micke om något Tropik hus också. Måste ta mig mod att gå dit, tycker sånt är spännande men hela tiden jag går där. Så fort någon eller något rör mig tror jag att det är en orm som är lös. Helt svettig kommer jag vara, men måste göras !

Nu ska jag nog alldeles strax åka och lagomt när jag är tillbaka är det dags att hänga tvätt. Måste hänga in massor i garderoben också. Vi är rätt dåliga på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0