Sanerings-Jossan

Ska jobba med Peter i två veckor .. Sen får vi se om det blir mer, just nu är det vik i två veckor.
Otroligt ledsen över att få säga ifrån Hälsokraft nästa vecka. Men får se detta som en chans att ha något tillochfrån innan jag börjar fast på Hälsokraft.
Jävligt nervös också, hoppas jag kommer göra bra ifrån mig och att jag kommer göra dom nöjda.
Peters rykte står ju lite på spel också, han som rekomenderade mig.
Har så mkt frågor trots att det bara är två veckor, men de är mer praktiska saker som frukost,lunch jag ska ha med antar jag,kläder m.m. Får fråga Peter sen, men vill inte vara för dryg med han.. Haha!..

Jocke har nyss att upp ampeln jag köpte på Åsby. Letat efter någon länge men inte hittat någon. Men nu så, ser nästan exakt likadan ut som den vi har i hallen på golvet så de är bra.
Ska skicka in en bild så ni får se den.

Ska gå och göra köttbullar nu i mängder , ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0