Tisdag, en effektiv dag!

Stolt över mig själv idag, tog mig upp ur sängen utan tjafs.
Tvättade tre maskiner och städade. Diskade massor och torkade disken. Dammade och småfixade lite.
Klippte till blommorna på balkongen och vattnade blommorna inomhus.
Sara O kom vid elva så satt vi och pratade på balkongen tills jag skulle ta mig till jobbet, har inte träffat henne på länge. Det var kul och vi pratade som vi hållt kontakten enda sen skolan. Har ju varit lite dåliga på de, men hon var ju trots allt min bästa vän.

Jobbade med Bettan idag, skulle fått varor men det dök inte upp några.. Hm .. Kanske kommer imorgon förhoppningsvis, det är lite som är slut.
Ska även skylta om imorgon lite tänkte jag och börja kolla igenom vad vi behöver beställa nästa gång.

När jag slutade åkte Jocke och jag till Ica Maxi och handlade. Jag ska göra storkok på torsdag, lasange och köttbullar. Sen köttgryta men den väntar jag med.
Frysa in så man har lite ..  :)  Sen kollade jag igenom frysen och skrev upp vad vi hade så vi har lite koll. Man är inte så ofta i frysen eftersom vi just nu har den i förrådet. Suck!

Imorgon efter jobbet ska Mamma och jag åka ut till Ittala outlet i skultuna.

Nu ska jag mysa ner i soffan.. Lite trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0