Ullared

Jag blev sådär plötsligt sugen på en tripp till Ullared. Men det blir nog en till våren igen.
Fast det är drygt att åka buss, långa timmar, trångt där inne m.m så har det nog sin charm.
Vill ju tillbaka så? :)
Bara hoppas man kan få ledigt när det gäller. Men är nog svårt på nya jobbet att få ledigt..
Annars får jag ta bilen ner någon gång när man är ledig.

Idag åkte jag med Farmor till Hälla som sagt. Hittade ett par jobb skor.. Vänta ska googla får se om jag hittar bild på dom ..........

                                    


Såhär ser dom ut, tycker dom är perfekt att ha på jobben. Sen har jag kollat på Fred Perry skorna, men dom kommer blir grymt smutsiga fort så får leta på något annat.
Warpmans dök inte upp idag och inte Byggessen för den delen eller, jävla idioter!! ... Bara lovar att dom kommer nästa dag. Och vi har ringt tre gånger. Hm .. !!

Mormor, förlåt jag har glömt att skicka den där saken. Ska skicka den imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0