Vad är oddsen?

Det har stått en bil på våran parkering från fem ikväll tills nu .. Med två hundar och något nervevade rutor. Plus att varningsblinkers har stått på hela tiden.
Nu när vi kom hem för tredje gången stod dom kvar. 21.25.. Började bli lite orolig för hundarnas skull..
Frågade Roger, när klockan var sju om man ska göra något men han tyckte jag skulle avakta.
Men nu bestämde jag mig för att knacka på hos grannen som har hund för att fråga om dom tycker att man ska ringa någon.

(Grannen) - Hej
(Jossan) -Hej, du ni som har hund kanske vet vad jag ska göra. Det står en bil på parkeringen som blinkar med två hundar i.
(Grannen) -Ja, det är våra vänner som är här .. Har den slutat blinka än?
(Jossan) - äh ... jo men .. hm.. okej..
(Grannen) -Okej, men va bra att du sa till iallafall..


PINSAMT?...
Men tycker ändå att de var bra, för jag bryr mig iallafall om djuren. Men kändes rätt dumt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0