♥ värre än sämst?

...Nu är det synd om min Mamma och Pappa. Inte nog med att dom haft regn och meterhöga vågor nästan hela veckan. För två dagar sen la batteriet till båten av och dom fick bli bogserade in i en hamn. Sen ut i stormen igen, när dom precis ser solglimten så får dom motorhaveri och sitter just nu och väntar på Sjöräddningen.
Dom ska bli bogserade till Volvo i Södertälje där dom får lämna båten och Crisse väntar på dom med bil.
Kan ju tyvärr inte glädja dom med att vädret är bättre här ..
Tycker verkligen synd om er. Hoppas semestern i Grekland blir bättre iallafall.♥

Idag ska jag jobba eller hela veckan snarare. Var riktigt trött imorse trots att både Jocke och jag sov nästan hela dagen igår. Var lite slitna efter Nille´s 30års fest.
Han fick i en liten plastgolfbag ett presentkort på Gröntkort kurs och Dj Hero av oss i gänget.
Såg ut som om han blev väldigt glad ! :)
Festen var trevlig och vi hade kul, kom hem runt fyra.

Imorgon kommer Sara O hem till mig en sväng, inte träffat henne på tre år ungefär.
Ska fika lite innan jag börjar jobba.

Nej, nu ska jag öppna butiken!
Hejvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0