-29 !!!


Det är inte sant, -29 ? Fruktansvärt kallt. Men Tindra hade humöret uppe ändå båda gångerna vi var ut.
Letade sina snöbitar att bära runt på och pratade mkt. Hon är så duktig att vara ute med, lyder och bryr sig inte ett dugg om andra hundar.
Imorgon får dom komma hem med bebisen ! :)

Jobbade idag och jag kan beskriva det som "KONTROLLERAT KAOS" .. Otroligt mkt folk, konstant kö i kassan och ett antal pall med varor att packa upp och hitta plats till..
Riktigt kul men otroligt stressigt och nu kan jag säga att överskottsenergin är kvar men ögon börjar långsamt ge upp så som händer och ben ..
Städade lite smått efter jag kom hem från Hallsta nyss .. Men ska göra klart allt imorgon. Vi ska även handla,baka,städa,gå ut med Tindra vid lunch antagligen,hem till Kerstin och sen iväg att fira Lasse och där emellan ska vi iväg till Hallsta och lämna paketen som jag glömde.
Jocke ligger brevid här i sängen och snarkar redan .. Han hade ingen bra morgon då bilen inte startar och när Cocker anländer med startkablar tog även bensinen slut så han har hållt på att ordnat det idag efter jobbet samt gymmat och ätit hos sin Farmor.

Igår var vi hos Micke och Titti, åt jättegod kycklinggryta och bytte julklappar. Vi har inte öppnat våran men dom fuskade lite och öppnade sin så dom slipper släpa på den upp till Hedemora. Tror dom blev nöjda ! :)

Nej, nu ska jag bara invänta att tvättmaskinen blir klar sen kommer jag slockna som en däckad knubbsäl.

OM vi inte hörs imorgon ...
GOD JUL !!!!!!!!!!!!!!!




Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0