Go´kväll !

Sitter i soffan och nyss kollat klart på EM-Finalen i Handboll där Sverige inte orkade hela vägen.. Synd men kul att dom kom så långt iallafall ..

Inte fått någon mer uppdatering om lilla "Dogge" som kom till världen igår. Och det går sakta men säkert för Mikaela .. Men hoppas det händer något snart, är så nyfiken på vem det är man har lekt med på utsidan ! ;)

Imorgon,Tisdag och Onsdag jobbar jag. Även Söndag. Blir nog mkt folk i veckan, så får se om man får någon lunch ;)
Mina knäck jag gjorde blev inte så bra .. Ska göra nya i veckan. Även lite annat julgott tänkte jag :)

Igår var päronen plus brorsan här och drack lite glögg och åt lite bullar,pepparkakor,ost m.m ..
Efter så följde jag och Jocke med brorsan hem och skulle spela lite spel.. Snöbollskrig och fight blev det på vägen .. Satt genomblöt resten av natten .. Brorsan var snäll och betalade en taxi åt hos hem så vi slapp gå blöta i stormen.


Ska slänga in en tvättmaskin nu sen ska jag laga lite mat .. Kyckling blir det ikväll .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0