Hallojsan!



Klicka på bilderna så blir dom större. Lite från mysiga Liseberg. Tack Mamma för en supermysig weekend! ♥

I fredags var Micke,Titti,Siv och Anton här. Drack glögg,åt massa gott och spelade Galen Panna. Riktigt kul :)

Igår jobbade jag på Chilli, mkt folk sen direkt hem till Erica på lite fördrinkar innan Tabazco med NoaNoa tjejerna.
Fick en julklappspåse med påslakanset,kroppsolja och godis. :)
Otroligt god mat och det var roligt, en sista kväll med dom innan jag slutar ..
Efter middagen så gick jag hem till Cocker och Anna där resten av vårat lilla gäng var. Myste där en stund med dom sen hem och sova. Skulle ju upp och jobba idag. Ganska segt att ta sig upp men tillslut så.
Mkt folk idag också, börjar komma in i det ganska bra på kort tid tycker jag. Det är orderna som är krångliga men snart så :)


Vi ses !


Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina bilder, ser mysigt ut :)

2010-12-12 @ 20:42:17
Postat av: mamma

Gör gärna om det,mysigr att vara med dig gumman.

kram mamma

2010-12-14 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0