tankar som kommer och går.

.. det finns mycket som man önskar få ogjort
.. vissa saker ångrar att man aldrig tog sig tid eller mod att göra
.. som man vill ändra på
.. som man vill få NU

såna här tankar kan äta en levande ibland. Missförstå mig rätt, jag mår jättebra med mitt liv och har världens bästa vän & sambo Joakim.

Jag har vänner som jag älskar, få men det är så jag har valt det. Jag har blivit så jävla bränd av förra vänner så vill att dom jag är vän med ska vara äkta.
Någon som betytt mkt för mig under en tid nu när det har varit tungt är Mikaela. Hon har varit fantastisk!

Det är nog inte bara jag som har såna här tankar, alla måste fundera hur det skulle blivit för en själv om du valde den andra vägen istället?

Men som sagt, jag är grymt nöjd!

Massa babbel. onödigt och ointressant men det är vad den här bloggen är om. Haha :)

Ska hämta Jocke och Cocker om ca en timme , sitter just nu och sjunger till filmen Mamma Mia.


Vill ni veta en till sak?
Jag saknar mitt långa hår :(

Kommentarer
Postat av: mamma

du är jätterfin i kortare hår! =)

kram mamma

2010-12-18 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0