TRÖTT TRÖTT TRÖTT!




Känner mig helt slut .. Gjort det i några dagar nu, men det är väl för att jag jobbar ganska mkt just nu och det är totalt kaos mesta dels på jobbet .. Fullt upp !
Super kul men ändå ganska ovant tempo för mig just nu .. Så blir trött och jättespänd i axlarna ..

Gjorde lite mera knäck nu på kvällen .. Blev bättre än sist ..
Städat lite och rensat i städskåpet. Mkt skit där ska jag säga! :)

Fick en julklapp idag från Lars, TACK SÅ JÄTTEMYCKET!
Massor av gott lyxigt godis,lax,ost,vin MUMS!
Jocke fick också en julklapp från sitt jobb .. En knivset och block till det. Från Paul Bocuse, 1500-1800kr. Lyx! :)




Farfar har blivit ganska dålig nu på senaste dagarna .. Äter inte mycket,pratar knappt och sover för det mesta .. Ska åka och hälsa på han och Farmor på onsdagkväll ..
Får hoppas han kryar på sig men å andra sidan har han fruktansvärt ont så det bästa vore kanske att han får somna in, han lider ju bara egentligen. Kanske är elak som tänker så, inte vet jag. Men det är min åsikt och det står jag för. Men jag älskar han väldigt mycket. Men kanske därför jag vill att han ska sluta få ont också?

Fått lite uppdatering av Fanny,Falle och "Dogge" också.
En ny fin bild, han är så super söt. Han vägde 3340gr och var 49cm lång.
Allt hade gått bra och det tog ungefär 11timmar.
Nu är dom hemma och myser ! :)
GRATTIS ÄN EN GÅNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0