Auktion

Vi börjar på budet 100kr (allstå ni som "köpare" får 100kr utav mig)
Jag betalar alltså för att bli av med mitt MONSTER !!
Ellis tycker det är otroligt kul tydligen att göra mitt liv surt.
Kommer ni ihåg min dyra fina skinnväska?!
Japp, precis .. Nu börjar ni minnas .. Och nu börjar ni säkert även att skratta. Och jag ska berätta för er att DET ÄR INTE KUL PÅ NÅGOT SÄTT!!
Hon har gjort det igen.. Hon har kissat på min väska! Och denna är gjord av syntet och jag tror inte det kommer gå bort... SUCK&PUST!
Och det jag inte förstår är att det har inte hänt en "kissolycka" på huuuuuuur länge som helst. Så varför nu och varför på min väska?
Kanske kan det vara så att jag har valerina forte i min väska ? För hon blir helt tillsig när jag tar fram det annars.

Men iallafall, 100kr är budet? :P

Kommentarer
Postat av: Elin

150kr :P ?

2010-02-04 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0