Hejsvejs!

Tack för alla fina sms och kommentarer, samtal m.m. ♥
Även om det var tungt att prata om det igår så kändes det bra att veta att folk bryr sig.
Det kändes som hela världen föll ner igår.. Fast man har anat att det aldrig skulle bli något så när man fick det klart för sig så vart det som en lite chock. Hoppet har ju alltid funnits där!
Men hur jobbigt det än är just nu, gråten i halsen hela tiden. Det är bara att försöka se posivit och inte ge upp. Även om jag skulle bra vilja krypa under täcket och aldrig komma fram igen.
Men fick lite bra nyheter igår iallafall, men det vill jag inte skriva ut här utan det kan vi ta på telefonen eller så.

Tack speciellt till Joakim, stackarn som får stå ut med mina hemska panikattacker mitt i natten .. Min otroligt korta stubin just nu, jag är en hemsk människa att ha och göra med just nu ... Arg och irreterad för ingenting..
Förlåt !
Jag hoppas jag får en lite ljusglimt snart så man kan le på riktigt igen..

Tack allihopa ! :)



P.s Hittade en person igår. ( http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13887418 inte rätta adressen men du kommer rätt iallafall.. Haha)  Hon heter exakt som mig, lika gammal, blond och blåa ögon, använder samma schampo, likadan klocka, lika dålig att sköta sin naglar om mig.. (SUCK för åt mig!)
Och bor i Köping.. Rätt kul.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0