Måndag

Dagen började med ett litet lättare gympass i källaren..
Fick trycka in stjärten i ett par shorts, strl 160 .... Hade inga egna så fick ta Elins.
Körde nästan exakt en timmes pass, sen var jag helt slut.. Så otroligt dålig kondis..
Käkade frukost och sen gick vi ut en långpromenad med Wilma .. Efter det blev det lunch och sen hamnade vi i soffan, glodde på film .. Alla var fortfarande lite sega sen helgen, rätt trötta... Blev ju inte så tidigt i säng i går heller.. Vi kollade på Mamma mia, grym film! :)

Tjejerna var på gitarr mellan fem och sex och då passade Titti och jag på att åka runt och prova sängar på Mio och Jysk .. Mio vann nog den kampen .. Grym skillnad mellan olika sängar och bäddmadrasser för den delen.. Skulle också vilja ha nya sängar, men det blir lite senare...


Nu ska Julia göra tatuering och locka mitt hår ?!...
Haha ! :)

Hörs!

P.s Tack Mamma för hjälpen idag med brevet.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men vad är det jag hör? Mio får väl OK, men JYSK?! Åk till SOVA om ni ska titta på säng för bövulen.... Finns verkligen i alla prislägen, från IKEA och uppåt! Men hjälpen man får är det bästa, tycker jag själv i alla fall, för det behöver man vid sängköp. www.sova.se (kolla in närmaste butik och alla märken som finns)

2010-02-15 @ 21:53:07
Postat av: Anonym

Mamma ???? Det var jag som fixade !!!! // Pappa

2010-02-16 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0