nervigt!

Nu är det lite nervöst. Vi ska lägga ett bud idag på lägenheten. (För den vi skulle kolla på idag var inte alls som vi ville enligt planritningen) Vi ska faktiskt lägga lägre än vad den kostar. Det var MKT som behövdes göras på den.
Men jag tror att vi absolut kan göra den DRÖM fin, men det kommer ta tid. Men de är det värt.
Bara hoppas att det löser sig snart för mig också, för då kommer det gå fortare att renovera. Men ett rum i taget blir det. Målning kommer vi göra i varje rum så fort som möjligt. Sen kan jag tänka mig att vi kommer iallafall senare sätta upp en fondtapet i köket. Säkert något mer rum.
Men det är riktigt stor matplats, härligt ! Vi kan tillochmed ha sex stolar hela tiden, det har vi aldrig haft. Nu har vi fyra och sen får vi trycka ihop oss om vi ska ha gäster på middag.
Och vi har ju som vanligt planerat för mkt, så vi kommer bli grymt besvikna om vi inte får den. Bestämt en hel del färger, hela köket (när vi väl ska göra det), golv m.m Tillochmed hur vi ska ställa möblerna ! SUCK !

Håll tummarna för oss!

Idag då, inget planerat faktiskt. Imorgon ska jag däremot på kurs. Och dom kanske ska komma och fota våran lägenhet. Resten av veckan, ingen aning.
Helgen vet jag iallafall att jag ska jobba och Tomas, Kattis och Anton kommer och ska käka med oss på lördagen.
Ska göra kycklingpastan, den är så otroligt god och enkel.
Efterrätt blir nog kiwi,hallon,havreflarn med kesella vanilj och grädde. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller för fullt!!!! Tack för senast förresten :)

2010-02-02 @ 07:46:51
Postat av: Anonym

2010-02-04 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0