Personligtbrev och CV

Nu har jag fått hjälp med att skriva ett lite mer uttrycksfullt och kaxigare brev när jag ska ansöka till Nordsjö.
Och det tackar jag hemskt mkt för till min kusin Magda. CV ändrade vi inte så mkt på.
Bara hoppas OM jag kommer på en intervjuv att jag inte blir så nervös att jag sumpar det.. Måste läsa på mer om företaget och sen har jag googlat lite på vanliga frågor man kan få. Måste träna lite på självförtroendet.
Men ska inte förvänta så mkt, det är nog några 100 som söker samma tjänst.
Tänkte kanske försöka få iväg det i helgen. Helst imorgon innan vi åker.
Ska försöka bjuda hem Affe och Magda någon helg tillsammans med Crisse och Ankan men det har varit så stressigt varje helg med saker hela tiden så får se om det kan bli nu i februari men Affe skulle tydligen ut och resa lite så får väl se :)

Hann inte göra så mkt efter jag kom hem, men går upp lite extra tidigt imorgon så löser de sig.


 Gjorde tapanaden ikväll iallafall, tyckte den blev helt okej för att vara egengjord. Hade i kapris iallafall. Och kanske lite för mkt vitlök. Men det funkar absolut !

Vi hörs sen , ska ta och sova.
Ska faktiskt försöka uppdatera med bilder och så under tiden jag är småland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0