Pulka åkning i Nässjö

Idag åkte vi in till Nässjö och åkte lite pulka.
Niklas och Elin var hemma, Elin är lite sjuk så hon fick vara hemma och vila.


Julia lycklig i backen........just nu....



Stora röda äppelkinder.



Inte alltid lätt att vara minst......jag vet ;)



MOHAHAHA!


Men jag har inget dåligt samvete.. Haha !



Hela pulkagänget !




En till, men både jag och min bror blundar även på denna.


Fråga inte vad idioterna gör ... SUCK!


Måste generande erkänna att man 12åriga kusin är betydligt starkare än mig.


Nyss ätit den otroligt goda Orientaliska fläskfilen.
Blir nog en kamp i Wii ikväll kan jag tänka mig.
Imorgon ska vi åka till mormor och morfar på lunch, sen åker Crisse,Ankan och Jocke hem.
Jocke slipper mig en hel vecka ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mysigt det ser ut! Men vad sysslar grabbarna med egentligen..haha =)

2010-02-15 @ 10:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0