Pyssel dag..

Idag har vi inte gjort så mkt.. Jocke gick upp vid åtta. Hm.. Jag däremot sov till tolv. Skönt som attans! Fast jag är hemma mkt just nu så ställer jag ändå klockan för att inte sova bort dagen helt.. Men inte på helgerna, då är det skönt att sova !
Vi åt resterna från woken till lunch och kollade på Heartbreak girl.. Helt okej.
Sen rensade vi byrån äntligen.. Den var bra nära att braka ihop av alla saker.. Hittade lite viktiga saker också... Puh!
Vi åkte och handlade lite till idag faktiskt, hade ju glömt oboyen och de måste vi ju ha till varma mackor som vi åt ikväll! :)

Just nu kollar vi på fem milen med herrarna.. Lite gäsp varning för min del nu faktiskt.. Händer inte så mkt, roligare när dom närmar sig mål..

Har inte så mkt att skriva idag, rätt trött.
Ses imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0