Tvättdag!

Halloj Halloj!

Jag har inte hunnit tvätt sen jag kom hem så idag är det tvättdag! :)
Lördags jobbade jag, vi skyltade om och gjorde en sporthörna med skorna!
Blev riktigt bra, kanske kan ta en bild sen..

Är det bara jag som börjar bli riktigt trött på snön? 
Och det värsta är att de kommer bara mer !
..SUCK! 

Vad händer i veckan då?

Måndag: Tvättdag, ska hem till Siv.
Tisdag: Får se, men ska antagligen ner på stan en stund..
Onsdag:
Torsdag:Siv fyller år!
Fredag: Umgås med mamma.


Vet ni vad?!...
2 Mars börjar Desperate Housewife igen och 3 Mars Grey´s ! :D
Så jag har längtat!

Har varit inne på Ellos och hittat lite kläder jag skulle vilja köpa till sommaren.

Längtar nå så grymt till våren, kan inte bara vara jag som vill ha på sig tunnare,finare kläder och känna sig somrig.. Tygskor m.m...
Men så mkt snö som vi har så är det nog kvar till Midsommar ..

Lite av det jag tittat ut på Ellos..


Och det jag gillar med Ellos är att det är bra priser !
Allt detta (och då är det två par svarta tights jag räknar med) ..
Med frakt och rabatt blir det 1300kr.

Så får om det blir detta eller om det blir någon enstaka favorit.
Beror på hur våran ekonomi ser ut i vår också ..
Jocke skulle också behöva ha lite nytt, iallafall vad jag tycker :P
Alla har verkligen varit underbara och stöttande mot mig och Jocke..
Underbart!
Vi har klarat oss hittills och stått ut med varandra trots att vi har det tufft ibland. Men vi överlever och har så vi klarar oss..!
Pengar är ju faktiskt inte allt ändå ... Och jag är nöjd med mitt beslut och allt kommer lösa sig tillslut!
Hälsokraft ställer ju upp så mkt dom kan.

Allt ordnar sig tillslut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0