1 Januari 2010

Första inlägget detta år de !

Gott nytt år på er! :) Hoppas alla hade ett bra nyår.
Min bestod utav trevligt sällskap, god mat och dryck.
Lite raketer som vi trodde skulle vara lite bättre än vad dom var.

Var ju faktiskt på en vigsel på eftermiddagen också, mellan Mikaela och Mattias.
Det var en jättefin cermoni och jag hoppas dom hade det lika underbart på festen.
I present av oss fick dom vägg ord. 

För evigt ♥
091231

Jag hoppas att det uppskattades , lite annolunda present.

Har ni några nyårslöften?

Jag har tre iallafall.

♥ Försöka spara ut till långa fina naglar... (dålig ovana, skäms!! )
♥ Återgå till min normala vikt. Och vet vad alla tänker nu, SKA DU BANTA? Nej, ska bara försöka träna mer och minska på sötsakerna. För har faktiskt gått upp 5kg jättesnabbt. Börjar bli nervös.
♥Jocke och jag ska försöka hitta på mer saker tillsammans. Inte bara dega framför tvn. Göra mera ihop.
För oftast när vi gör saker är det med alla andra ..

Men oftast så håller man ingen av sina nyårslöften, men ska verkligen göra de nu!
KÄMPA!! :)

Idag har jocke och jag bara sovit, gick upp runt 4. Kollade på lite filmer, nu spelar vi wii och dricker varm choklad.
Vi kom hem så sent igår eller ska jag säga morse? halv sex ramlade vi in .. Haha! :)
Imorgon ska jag och mamma bada Fisen och Tussan. Gick bra sist så får väl se hur det går nu.
Ska även försöka på mina monster sen, så får väl se hur man ser ut på armarna sen.

Okej, lika bra att berätta .. Kommer ändå fram på någotvis.
Igår var det inte riktigt min lyckodag.
Det började med när vi satte oss i bilen efter vi stannat på vägen till Kyrkan.
Jag satte mig ner och då hamnde för mkt av klänningen under mig så det spändes och HOPPSAN, där gick axelbandet av på klänningen.
Fick försöka hålla upp det med en hårnål under vigseln så inte jag skulle visa något som inte ska titta fram. Haha ! :)
Sen när vi skulle gå därifrån så var det långa stentrappor ner. (Utomhus) Jag hade höga pumps på mig och höll i Jocke för att inte halka. Men gör det ändå och DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK !! Sex trappsteg ner flög jag och som tur slog jag inte i huvudet. Men ena armen är lila och svullen under. Och ryggen/nacken mår väl inte så underbart bra men jag är mest glad att det var ingen av alla 50 gästerna förutom Jocke som såg.

nej, nu ska jag nog gå och lägga mig igen. Otroligt seg idag, konstigt.. Hm ;)


Kommentarer
Postat av: Elin!<3

Dom naglarna vill jag se när du kommer! ^^

2010-01-02 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0