Det var ett tag sen ..

Hallå, det var ett bra tag sen.
Ca fem dagar sen , suck! Inte varit på humör att blogga eller så..

Klippningen gick bra, men det blev inte ens i närheten av Sofias klippning :(
Blir henne nästa gång absolut!
Håret är tyvärr fortfarande torrt, kämpar på med mina kokosoljor i håret ..
Testa det, vanligt kokosfett man har i matlagning. T.ex Biofood´s. 55kr.
Bästa inpackningen jag haft. Håret blir lent och otroligt glansigt!

Lördags var vi först på Luftslottet som sprängdes, det var kanon!
Sen käkade vi massa god mat och spelade TP. Mysig kväll ! :)

Söndag var Jocke på träning, sen åkte vi på visning utav en helt fantastisk lägenhet. Men det var lite småfel som vi inte orkade ta tag i som t.ex tre trappor upp. Funkar inte om man ska ha barn i den lägenheten. Det var ingen diskmaskin och kombi kylochfrys. Ingen tvättmaskin. Annars var det underbar!

Vi väntar och letar vidare. Ska börja med att värdera upp våran lägenhet och baka in topplånet.

Idag har jag rensat hemma , tagit bort mkt saker från hyllor och byråer m.m.  Skönt ! :) Gick det med massor av kassar till förrådet. Blir lite mera stilrent. Byt till vita gardiner i vardagsrummet och till svarta mattan. Lagt in lite ljusare kuddar och ska även någon dag byta klädseln på puffarna till vitt.

Ska fortsätta laga mat så hoppas jag att vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0