100 onödiga frågor och svar.

1. Vem är du? Jossan
2. Ålder: 21
3. Personlighet: Knasboll
4. E-post: Fråga :)
5. Stjärntecken: Vädur
6. Jag kommer från: Västerås
7. Jag bor: I en tvåa
8. Vad gör du nu? Sitter och svarar på dom här frågorna och har grymt tråkigt.
9. Civilstatus: Förlovad&sambo
10. Spel? The sims
11. Djur jag är lik: Groda
12. Lyckonummer? 10
13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? Bådeoch.
14. Din bästa egenskap: Bryr mig om andra mkt.
15. Din sämsta egenskap: Kan vara jävligt grinig.
16. Husdjur: Två katter, Ellis och Sid.
17. Familj: En lagomt stor härlig en!
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Mina händer.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Hm..
20. Jag sover: Otroligt mkt. 
21. Bläck eller blyerts? Bläck
22. Tror du på något? Inte religiöst.
23. Frisyr: Halv långt med snelugg.
24. Hårfärg: Blond.
25. Ögonfärg: Blåa.
26. Längd: 169cm.
27. Vikt: 64 (nej nu ljög jag, det var 64. Nu är det 67,suck)
28. Skostorlek: 39/40
29. Gillar: Inredning saker.
30. Ogillar: Ormar och onödiga tjafs.
31. Favoritmat: Kycklingcurry gryta.
32. Favoritglass: Vaniljglass med kolasås.
33. Favoritdessert: Mandelpudding.
34. Favoritpizza: Bussola.
35. Favoritdryck: Det var cola, dricker inte det längre. Loka fuschion passion/ingefära.
36. Gillar du godis: MUMS ja !
37. Isåfall vilken sort? Lakrits
38. Min favoritdrink: Just nu, grapelikör med fruktsoda.
39. Min favoritfilm: Just nu, Hangover. (Byter ofta)
40. Min favoritdag: Lördagar
41. Mitt favoritklädesplagg: Leggings och lång top.
42. Min favoritbok: Läser inte ofta.
43. Min favoritmusik: Allt möjligt, mkt nickelback och takida.
44. Min favoritlukt: Solblekt bomull (Partylite)
45. Min favoritblomma/planta: Liljor
46. Öl eller vin? Vin
47. Liknar du en kändis? Har hört Cameron Diaz pga av mitt stora leende. Men svaret är NEJ.
48. Senast köpta skiva: Många år sedan.
49. Senaste sedda film? Showtime
50. Bästa låten i världen: Finns många, så kan inte välja. Lifehouse-Hanging by a moment är bra kandidat.
51. Senast lästa bok: Läser ju inte.
52. Favoritförfattare: SUCK!
53. Skriver du dagbok?: Min blogg är min dagbok.
54. Bästa årstiden: Sommaren, underbara härliga sommar.
55. Älsklingsfärg: Svart/Turkos/Lila/Limegrön/Vit.. Ska jag fortsätta? Rosa,grå,orange.. haha ! :)
56. Skulle aldrig ta på dig: Lack tajts
57. Vad ville du bli när du var liten?: Delfinskötare
58. Blev du det?: Nej, tyvärr inte.
59. Brinner för: Mkt.
60. Sportbil eller familjebil? Familjebil
61. Katt eller hund?: Bådeoch.
62. Har du nån nojja?: Näe?
63. Fobier?: ORMAR
64. Deppig eller glad? Jag är en person som nästan alltid skrattar, men inte så mkt på sistonde. 
65. Politiskt insatt? Inte ett dugg.
66. Värdesätter du ärlighet?: Självklart, men man behöver inte såra folk.
67. Brukar du dra vita lögner? Om det behövts men oftast kan jag vara ärlig med mina närmaste.
68. Är det ok med vita lögner? Det beror helt på.
69. Känner du en mytoman? Nej.
70. Har du pojkvän/flickvän?: Ja, en u n d e r b a r ♥.
71. Är du kär?: Mkt!
72. Hur tidigt stiger du upp?: Ibland 7 men oftast efter 12.
73. bra eller dåligt? Dåligt, skulle få mer energi om jag gick upp tidigare.
74. Vem/vilka vet mest om dig?
Mamma och Jocke.
75. Gillar du att slåss? Nej.
76. Vad har du på dig just nu? Svarta jeans, ett vitt linne och en lång stickad grå kofta.
77. Vad ska du göra ikväll? Städa lite tänkte jag.
78. När var du senast riktigt full? Iförrgår.
79. Är du seriös? Ja, oftast.
80. Hur många väskor äger du? Fem kanske.
81. Hur många bilar har du/din familj? 1
82. Hur många syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Christoffer.
84. Hur många timmar sover du per natt? Det är olika.
85. Längtar du till något? Spa´t, 9 april och sommaren.
86. Vad är du allergisk mot? Pencillin och sulfa. 
87. Ska du duscha idag? Har redan gjort det.
88. Vad är det för veckodag? Torsdag.
89. Vad är det för datum idag? 7/1
90. Vad gör du nästa år? Förhoppningsvis väntar Jocke och jag barn.
91. Tänder du ljus? Ungefär 25st per dag. 
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Stan.
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Japp.
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder.
97. Hur många par skor har du? MÅNGA.
98. Är du sexuellt frustrerad? Vad är detta för fråga?
99. Vem är snällast just nu? Hm.. Mamma, hon fixade spa åt mig.
100. Var har du ont? Ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0