dumma dumma dumma snö!

Trött jag blir på denna snö. Vill så gärna ha lite vårkänslor nu, men nej då vaknar man till världens snöoväder!!
Suck&&Pust!

Imorgon ska jag till Farmor och spackla hennes hall. Mamma och jag gjorde om hennes vardagsrum för ca två veckor sen. Fredag ska vi göra hallen. Så ska dit och spackla innan. Men det är nog sista projektet vi gör. Resten ser okej ut och köket får hon hyra in någon i såna fall. Det är som ett lapptäcke att tapetsera där.
Hallen ska vi faktiskt bara måla nu.

Ska på en till kurs på tisdag, men då är det en heldag. Men kan vara lärorikt. Helhetshälsa som håller i det.
Har tagit fram mina gamla kursböcker också, har godkänt prov på dom och diplom. Men känner att jag måste upprepa lite nu och jag har ju tid att göra det så.
Bara hoppas att jag får användning för det.

nej, nu ska jag nog ta och duscha. Ska ner på stan en snabbis sen, Jocke ska skjusa ner mig när han slutar.
Han ska tydligen hjälpa Falle och ta hem en soffa. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

kan vi inte bygga snökoja på fredag? =)

2010-01-27 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0