Go kväll!

Igår ikväll åkte vi till Jenny och Nille, vi käkade gratinerad hummer, oliver, ost, kex, tapanade m.m
MUMS MUMS MUMS!
Hade tänkt att komma hem rätt skaplig tid för vi var rätt sega, men det slutade med att vi spelade TP och runt kvart över tre kom vi hem. Japp så var det med de.
Men ikväll är vi bara hemma. Lite städning imorse, bort med alla julgrejer och gran. SKÖNT!
Sedan kom Siv & Lasse, Mamma & Pappa på fika. Kikade på våra fina garderobsdörrar. Och våra nybadade mjuka monster. Fick tjata lite, men tillslut fick jag med Jocke till Maxi där vi storhandlade första gången på ca 3 veckor. Välbehövligt ! :)
Alla skåp, kylen och frysen är proppfulla nu. Känns väldigt bra! :)

Just nu sitter vi och spela lite Wii. Har nyss kollat klart på Tropic Thunder. En riktigt B-film men mkt bra skådisar med. Semifinalen i junior VM i Hockey börjar snart, ska väl försöka orka titta på den, men är väldigt trött så kommer nog somna i soffan.

Appropå ingenting, vet ni vad jag längtar till nu?
VÅREN, den 9april. Den dagen kommer bli underbar tror jag. Sen även 10 april för då fyller jag år. Men det var så kul sist hela släkten på mammas sida träffades. Det blir nog riktigt bra, synd att det är så långt kvar.
SOLEN KOM NU, SNÖN SKA BORT!

Vi ses imorgon, har inte så mkt mer att komma med nu faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0