Hälsokraft EVD

Nästan nyss kommit hem från mötet.
Det var helt okej, kul att se EVD för första gången. (Vårat egna lager) Och lära sig lite nya produkter.
Vital serien ska jag absolut köra med nu och se om jag kan bli lite pigg. Otroligt trött.
Sen tyckte jag även om den nya kinesiska ört serien, tror den kan gå bra.

Så fick man träffa Rebban också, härliga bruden ! :D


Värderingen då av lägenheten, gick ju bra måste jag säga. Det blev 100.000 upp som vi trodde.
Och hon tyckte det var jättefint så vi kanske kunde få mer om det blir en budgivning. (Om vi ska sälja förstås)

Sen måste jag bara Gratulera Mia och Magnus. Äntligen kom lilla,söta och skrykliga Albin till världen ! :D

Och så vill jag säga grattis till en person till. Men du vet vem du är. Är lite hemlig för vet inte hur många han har berättat för !  Underbart härligt för dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0